Els millors blogs!

En aquest article he de de botar els millors blogs de 4t de la ESO, dos de la meva classe i dos de l'altra.
El primer blog de la meva classe és el del Roger Prats, de 4t B de la ESO i que tracta sobre la pesca.. L'he triat perquè és una gran manera de fer un tipus d'esport i que un gran nombre de gent practica. Tot i que jo no el practico gaire. Si voleu fer-li una visita aneu AQUÍ.
Aquest es el seu logo:



Un altre blog que m'agrada molt i que és de la meva classe es el de l'Oriol Masbernat, que tracta sobre el futbol. Per mi aquest blog és molt interessant ja que tracta dels diferents aspectes del futbol i ho practica molta gent ja que es beneficiari per la nostra salut.
Si voelu visitar el seu blog aneu AQUÍ.
Aquest es el seu logo:
L'altre blog que he triat ha sigut el de l'alumne de l'altra classe Tonet Teixidó que tracta sobre córrer i fer esport.. L'he triat perquè crec que es un element molt important a les nostres vides ja que et fa millorar el físic.
Si voleu visitar el seu blog aneu AQUÍ.

Aquest es el seu logo:

I per últim el blog que he triat ha sigut el de l'alumne de l'altra classe: el del Robert Torrent. Aquest l'he triat perquè crec que els videojocs és un bon passatemps i a part t'ho pots passar molt bé i desconectar una mica.
Si voleu visitar el seu blog podeu anar AQUÍ
Aquest es el seu logo:

.


0 comentarios:

Publicar un comentario