Preguntes amb resposta

En aquest apartat he hagut de registrarme en un fórum i allí desenvolupar una questió, i que en aquest cas he escrit:
-Hola, me podríais ayudar con unas recomendaciones para ayudarme a elegir un programa bueno para poder editar videos, un saludo, y gracias.

Al final hi ha hagut un seguit de persones que m'han ajudat a respondre la meva pregunta i que, tot i ser solament dos, m'han servit les seves respostes. Aquí teniu dos imatges on podeu veure les respostes:







I les meves contestes per ajudar als altres:



Aquí teniu l'enllaç a la pregunta i les diferents respostes i contestacions meves

1 comentarios:

Unknown

7 de marzo de 2013, 15:45
Permalink this comment

1

dijo...

Aquest blog m'ha agradat molt perque he après moltes coses sobre el vídeos que no sabia, en resum esta molt ben fet i explicat.

Publicar un comentario